Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2018. május 20., vasárnap

Joy Cameron: Ő ​az enyém

2014-es év best seller regénye az Egyesült Államokban.
Kategóriájában elnyerte a legjobbnak járó díjat.
June és Loyd meghökkentően kalandos és humoros története a nagyvilágban avagy hogyan boldogul egymással egy ex tengerészgyalogos és egy szerencsétlen légiutas kísérő egy olyan világban, ahol minden sarkon veszély leselkedik az emberre. 
A történet egy meglepően humoros, könnyed hangvételű kalandregény melyben a leges legfontosabb az, hogy mindketten megéljék a holnapot.

9 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jó könyv, de van egyáltalán folytatása?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végig böngéztm a netet, de semmit nem találtam erről a könyvről! Az írónő többi könyveiről igen, de erről semmit! Szerintem nem lesz folytatása. Sajna, mert nekem tetszett .-)

      Törlés
  2. Köszi a tippet! 😊Nagyon jó könyv volt! Élveztem minden sorát! De itt és most megfogadtam magamban, hogy sohasem kezdek bele olyan könyvbe, aminek még nincs kint a folytatása! 😔

    VálaszTörlés
  3. Érdekes volt, de a folytatásról lehet tudni valamit?

    VálaszTörlés
  4. Én angolul olvastam a másodikat!
    Nekem nagyon bejött!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a címe a második részének? Sehol nem találom :(

      Törlés
    2. Engem is érdekelnj a második rész cime. Köszi.

      Törlés
    3. Szia! Azt milyen címen és hol találtad?

      Törlés

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...