Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2016. március 10., csütörtök

Lakatos Levente: Szigor 1-2-3.


Megrepedt álarc



Liza két éve megállapodást kötött. Liza két éve színleli a boldogságot. Lizát két éve nem érintette férfi.

Az egykoron kicsapongó életű Liza és vőlegénye, a fényes politikai karrier küszöbén álló Sándor a kívülállók szemében tökéletes álompárnak tűnik, ám színlelt boldogságukat kínos titkok tartják egyben. Mikor a lány egy banális félreértés folytán találkozik egy sármos idegennel, aki darabokra töri a testi és érzelmi nélkülözés miatt már megrepedt álarcát, a botrány elkerülhetetlen. Vajon Liza képes kiköszörülni a csorbát, vagy az édesapja politikai hírnevével együtt a saját jövőjét is beszennyezi? Ki kerül ki győztesként az érdekek és az érzelmek összecsapásából?

A népszerű magyar szerző, Lakatos Levente új, Szigor című, kizárólag e-könyvben megjelenő sorozatában erotikus jelenetekkel színesíti a politikai cselszövések, a tiltott kapcsolatok, valamint a hétköznapi illúziók, azaz a gyarló hazugságok világát.

 

Feltörő ösztönök

 
Szentesy Igor – ahogy a barátai hívják, Szigor – keresett reklámszakember, a kormányzó párt újonnan felfogadott propagandistája. Kreativitása, komolysága és keménysége előtt nem csak a politika zárt ajtajai, hanem a női combok is sorban kitárulnak. A sármos férfi ritkán mosolyog, utálja az ellenkezést, de imádja heccelni a sorsot. Most például az ellenzék sztárpolitikusának menyasszonyát szeretné az ágyába édesgetni.

Bár a vonzalom nem viszonzatlan, vajon melyikük a dörzsöltebb játékos ezen az erotikus sakktáblán? Áruló az, aki titokban az ellenséggel… hetyeg?

Az Aranykönyv-díjas magyar szerző, Lakatos Levente ezúttal férfi szemszögből folytatja Szigor című, kizárólag e-könyvben megjelenő sorozatát. Figyelem, a politikai zsarolással, az érzelmi játszmákkal, valamint a buja jelenetekkel fűszerezett történet néhol egészen szókimondó!

 

Elillanó remények

 
Neked mennyit érnek a titkaid? Képes lennél gyilkolni értük?

Liza és Igor komoly problémával néz szembe: viszonyuk bármelyik pillanatban kitudódhat. Miközben igyekeznek kikecmeregni a zsarolójuk által ásott gödörből, egyre nehezebben felelnek meg a környezetük által elvárt szerepüknek. Az álarc immár töredezik, a páros pedig lassan ráébred, hogy a kettejük között átalakuló vonzalommal vívják a legvéresebb harcot. Mert ahogy Szigor mondja: „Csak az tud igazán bántani, aki fontos neked.”

Az Aranykönyv-díjas magyar szerző, Lakatos Levente dupla résszel, azaz mindkét főszereplő szemszögéből folytatja Szigor című, kizárólag e-könyvben megjelenő sorozatát. Figyelem, a politikai zsarolással, az érzelmi játszmákkal, valamint a buja jelenetekkel fűszerezett történet néhol egészen szókimondó! 



*Leventétől eddig még csak a LoveClub-ot olvastam, hajdanán... amikor még az Alkonyat sorozatáért, és a történelmi romantikus könyvekért voltam oda... Tetszeni tetszett a könyv, de mivel az a fajta könyvvilág, meg Levente többi könyvének a világa... nos... nem az én világom volt... Viszont, amióta belebotlottam a Megrepedt álarc borítójába, mint a leírásába... rögvest belezúgtam. Kétségem sincs afelől, hogy ezután a sorozat utána, a kezembe fogom venni, Levente korábbi regényeit - amelyekről megjegyzem, hogy már sok jót halottam -. Szóval, akár a későbbiekben, tőlem is hallhattok majd egy-két sajátos véleményt az írásairól! ^^*

31 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Valaki esetleg el tudná küldeni nekem a Szigor 1-2-3 részét?
    Email címem: strauchlilla@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Eltudod kuldeni nekem a 3.részt az egészet .
    Email cimem sz.k.j.picur@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! El tudnád nekem küldeni mind a 3 rèszt? Köszönöm szépen! boglarkami@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Eltudnád nekem küldeni a Szigor 3. részét?
    Köszönöm szépen és kellemes ünnepeket kívánok!
    gabcsiboros@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Eltudnád küldeni nekem Lakatos Levente Szigor 1-2-3 részét. E-mail címem :cicula2004@freemail.hu.
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia, nekem is eltudna valaki küldeni Lakatos Levente Szigor 1,2,3 részét?
    lacikajazmin0507@gmail.com
    Előre köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nekem is eltudná valaki küldeni Lakatos Levente Szigor 1,2,3 részét?
    vizslabela@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  8. Szia nekem is eltudnád küldeni kérlek!?
    E-mail: lauraszebegyinszki69@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia nekem is eltudná valaki küldeni? ann06adn04@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia kérhetném én is ezeket a könyveket köszönöm zsoka.miko72@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia, Nekem is eltudnád küldeni az 1,2,3 kötetet erre az email címre lili001008@gmail.com ?😊

    VálaszTörlés
  12. Szia, én is szeretném kérni az 1-2-3-at. zsuzsanna.jam@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az 1,2,3 kötetet kérlek?
    nagyv922@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Nekem is eltudnâ küldeni valaki a Szigor 1.2.3 kötetet PDF-ben?
    Nagyon Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok nagyon régen szeretném ezt a könyvet örülnék ha eltudnátok küldeni a szigor 1, 2, 3 .
    ermifo2310@gmail.com
    Előre IS nagyon nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok én is szeretném mind a 3 részt cyntus1@gmail.com köszönöm.

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a Szigor mind a 3-rom kötetét? Email cimem:jazovi063@gmail.com
    Elöre is köszönöm😊

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Nekem is eltudnâ küldeni valaki a Szigor 1.2.3 kötetet PDF-ben?
    Nagyon Köszönöm!edmár.kriszta@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én is szeretném kérni 1-2-3.részét. anettke@gmail.com- ra megtennéd h elküldöd? :) köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Szia! Eltudná valaki küldeni a Szigor 1-2-3 kötetet PDF- ben?
    Előre is köszönöm! luca.kovacs04@gmail.com címre.

    VálaszTörlés
  21. Szia! Eltudná valaki küldeni a Szigor 1-2-3 kötetet PDF-ben? Előre is köszönöm szépen. htrvroxi2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia. Eltudnád nekem küldeni a Szigor 1 részt. Köszönöm. hajdu.erika810104@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia. El tudnád küldeni a Szigor 1.részt.köszönöm szépen előre is. tkriszti10@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! A Szigor trilógia 2. és 3. részét szeretném kérni! Köszönöm

    VálaszTörlés
  25. Szia! A Szigor 2. és 3. részét szeretném kérni! Köszönöm! zsuzsaborda@citromail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia, szeretném kérni mind a három részét,az email címem: elizabetperecz86@gmail.com, előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  27. Szia, mind a három részét el szeretném kérni, ha lehetséges.
    Az email címem: riita.vanyoczki8@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  28. Szia! El tudnád küldeni mind a három részét? Előre is köszönöm. angelalakatos777@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Elküldené nekem is valaki?? sebestyen.agica@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok én is szeretném mind a 3 részt.
    csepreghygabor@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...