Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2015. október 31., szombat

Carolyn Jourdan: Ha a helyén van a szíved


A Heart in the Right Place (Ha a helyén van a szíved) őszinte gyengédséggel és sziporkázó humorral ébreszti rá az olvasót, hogy a világ legnagyobb hősei itt élnek közöttünk.

Carolyn Jourdannek mindene megvolt: Mercedes, fényűző estélyek, divatos ruhák. Washington D.C. legelőkelőbb köreiben mozgott, híres politikusokkal érintkezett, és a Capitoliumban dolgozott. Meg akarta váltani a világot.

Aztán az édesanyja szívrohamot kapott. Carolyn hazautazott Tennesseebe, hogy segítsen háziorvos édesapjának a praxis fenntartásában. Pár napra átveszi a recepciósi feladatokat, amíg az édesanyja fel nem gyógyul, hitte ő. Ám a napokból hetek lettek. Carolyn munkája ezek után abból állt, hogy veszélyes anyagnak számító testnedveket takarítson fel; egy henteskés nagyságú csontszilánk láttán is megőrizze a hidegvérét; különbséget tudjon tenni „fájdalom”, „rándulás”, „ficam” meg a többi megfejthetetlen orvosi szakkifejezés között; és gondját viselje a beszédes Miss Hiawathának, aki minden nap ingyen látogatja a doktor urat.

Jourdan végül eladta a Mercedest, és megelégedett egy húszéves dzsippel is. Kiskosztümjét műtősruhára cserélte. És az volt a legkülönösebb az egészben, hogy mindezt szívesen tette.

Fáradhatatlanul és zokszó nélkül dolgozó édesapját látván rájött, mi az, ami igazán naggyá tesz egy embert: a nap huszonnégy órájában szolgálatban lenni, eltűrni a helyi drogfüggő telefonos zaklatásait, figyelmesen végighallgatni Miss Hiawatha mondókáját. Minden nap bemenni a rendelőbe, és ellátni Strawberry Plains lakosait, akár fizetnek érte, akár nem. A lány ráébredt, hogy így tudja igazán megváltani a világot – a szülővárosában – az édesapja oldalán.

Pierre Louÿs: Egy anya és három lánya


A karóba ültetett Charlotte még olyanabb volt, mint előtte: még lágyabb, még nedvesebb, még szelídebb, még gyengédebben elomló. Egy kicsit visszahúzódtam, ami lehetővé tette, hogy szinte a hátára feküdjön rajtam, s ami lehetővé tette, hogy teljesen kitárja a combját. Megtapogattam magamat előtte: egész tó volt már. Eszembe jutott, hogy még nem is nyúlt magához, s hogy micsoda forrás tör majd fel az ujjai közül, ha befejezi.

Remegései az első pillanatban megkezdődtek, amikor beléhatoltam, s nyolc vagy tíz percig tartottak, csúcspont és további változás nélkül. Nem törődött azzal, hogy elrejtse a gyönyörét, s ezért úgy kiabált, mint egy színésznő. Olyan lassan nyúlt magához, hogy a teste szinte mozdulatlannak tűnt, én pedig, megértvén, hogy a nyugodt kéjt szereti, meleg testében csak észrevétlen mozgásokat végeztem. A vége felé aggodalmaskodni kezdett, felém fordult, epekedő pillantást vetett rám, s gyengéden azt mondta:

– Akarod, hogy beszéljek?

Katee Robert: Rossz ágy, jó pasi


Elle Walser pedáns és hozzáértő művészeti koordinátor, ám a csábítás nem az erőssége. Már hónapok óta próbálja meghódítani a főnökét, de hiába. Ráadásul az anyja állandóan össze akarja boronálni mindenféle „jó partival”. Elle kétségbeesésében briliánsnak ígérkező tervet kovácsol: vásárol néhány dögös fehérneműt, és bemászik a főnöke ágyába. A számításába azonban hiba csúszik… véletlenül egy szexi idegent csábít el.


Az éjszaka császárának, Gabe Schultznak nem sok hiányzott, hogy élete legjobb szexuális élményében legyen része. Milyen kár, hogy az izgalmas, forróvérű szőke összetévesztette Gabe-et a bátyjával, és lelépett, mielőtt befejezhették volna, amit elkezdtek. Bár a nő sznobériája igencsak lehangolta, Gabe nem az a fickó, aki feladja, ha valamit el akar érni. És ő Elle-t akarja. A kérdés csak az: van-e esélye rá?

Karen Essex: A szerelmes Drakula / Leonardo hattyúi


Mina Murray fiatal tanítónő és egy tehetséges ügyvéd boldog menyasszonya a viktoriánus Angliában. Élete látszólag a legjobb úton halad a rendezett nyugalom és a családi boldogság felé, amikor felelevenednek benne gyermekkora egyszerre varázslatos és riasztó emlékei, hogy aztán rejtélyes események vehessék kezdetüket: a valósággal összemosódó, mind zavarba ejtőbb álmokat lát, legjobb barátnőjét a szeme láttára emészti el a megszállott szerelem (vagy valami más?), és egy különös, daliás idegen tekintete kíséri minden léptét…

Amikor ráeszmél, hogy lélegzetelállító képességekkel és egy, a sajátjától merőben eltérő, titkos élettel rendelkezik, döntenie kell: a múlhatatlan boldogságot választja, vagy azokat, akiknek az emberi világban van szükségük rá?

Karen Essex könyve szellemesen írja át a Bram Stoker megalkotta klasszikus vámpírmítoszt, a vele kapcsolatos félelmeket, hiedelmeket. Érzékenyen ragadja meg egy fiatal nő szexuális eszmélkedését egy olyan világban, ahol alapvetően a férfiaké a vezető szerep. Essex regénye nem pusztán szórakoztat, de el is gondolkodtat: ismerjük-e egyáltalán önmagunkat?
Valóban azok vagyunk-e, akiknek lennünk kell – vagy csupán azok, akik lenni szeretnénk?




Titokzatos, bájos nőalak bújik meg a milánói Santa Maria delle Grazie kolostor falán, az Utolsó vacsorával szemben. Vajon ki ő? Karen Essex írónő nyomozásba kezd, és lebilincselő regényében a reneszánsz Itáliába ragadja el az olvasót. Isabella és Beatrice, a két egymással rivalizáló lánytestvér, a 15. század végén egy nagyhatalmú nemesi család gyermekeiként jönnek világra a forrongó Itáliában.

A vonzó, fekete szemű, szőke hajú és roppant céltudatos Isabellának nincs oka, hogy féltékeny legyen a nálánál kevésbé csinos és művelt, ámde kitűnő lovas húgára, Beatricére, egészen addig, amíg a sors szeszélye folytán Milánó leendő hercege nem őt, hanem a naiv Beatricét jegyzi el…

A regény nem csak az Este nővérek és a Leonardo képeiről jól ismert kortársnőik szenvedéllyel és sok kalanddal vegyes története: Karen Essex megeleveníti Leonardo da Vinci életét, környezetét, megidézve azt az időszakot, amikor az Utolsó vacsora és a Mona Lisa megszületett.
Karen Essex – a nagy népszerűségnek örvendő Kleopátra és A fáraó című történelmi regények szerzője – a korabeli leírások, festmények nyomán megelevenedő legújabb kötetében nemcsak az itáliai művész misztériumát tárja fel, de az emberi szív titkaiba is bepillantást enged.

L. Marie Adeline: S.E.C.R.E.T. 1-2.

A titkos társaság


Férje halála óta Cassie Robichaud magányosan és szomorúan tölti mindennapjait. Napközben felszolgálóként dolgozik a New Orleans-i Café Rose-ban, esténként pedig egyedül tér haza üres lakásába. Ám az élete örökre megváltozik, amikor a kezébe kerül egy különös kis jegyzetfüzet, amit egy titokzatos nő felejtett a kávézóban. Egyre jobban magával ragadják a füzet lapjain rejtőző szókimondó vallomások, és a notesz végül elvezeti a S.E.C.R.E.T. nevű különös társasághoz, amelynek célja, hogy valóra váltsa a nők legtitkosabb erotikus fantáziáit.

Cassie hamarosan egy izgalmas utazás kellős közepén találja magát. Tíz mámorító kaland vár rá szívdöglesztő férfiakkal, akik felébresztik benne a szenvedélyt, és olyan élményekkel ajándékozzák meg, amilyenekben sosem volt része korábban. Az átéltek hatására egyre felszabadultabbá és magabiztosabbá válik, és végre arra is el tudja szánni magát, hogy igazán élni kezdjen.

Mámorító, felszabadító és szenvedélyes. A S.E.C.R.E.T. egy olyan világot tár fel előtted, ahol a legtitkosabb fantáziáid is valóra válnak!


 

Kettőnk titka



Cassie Robichaud magányos élete örökre megváltozik, amikor belép a S.E.C.R.E.T. nevű titkos társaságba, amely valóra váltja a nők legvadabb erotikus fantáziáit. A mámorító kalandok hatására végre rászánja magát, hogy igazán élni kezdjen…

Miközben Cassie férfiakat hajt fel a titkos társaság részére, új kliens érkezik a S.E.C.R.E.T.-hez, akit a gondjaira bíznak. Dauphine Mason harmincas, csinos nő, aki az olvasáson és zenehallgatáson kívül csak a munkájának él, és fogalma sincs róla, milyen szívdöglesztő tudna lenni. Cassie feladata felszítani a szenvedélyét és megtörni jeges szívét, de vajon sikerül neki?

Látszólag minden rendben lenne Cassie körül, de feltűnik egy vetélytárs, aki azzal fenyegeti, hogy leleplezi kettős életét a férfi előtt, akit mindketten szeretnek…

M. J. Arlidge: Ecc, pecc (Helen Grace 1.)


Ez él, az meghal.
Más választás nincs.

A lány félholtan jött ki az erdőből.
A története hihetetlen volt. Mégis igaz.
Minden egyes iszonyú szava.

Pár nap múlva előkerül egy másik kétségbeesett megmenekült – lassan összeáll a séma. Az áldozatokat kettesével rabolják el, és szörnyű választás elé állítják őket: ölsz vagy megölnek.

Az életedet vagy az eszedet veszítenéd el inkább?

Helen Grace felügyelő a démonait legyűrve kapaszkodik fel a csúcsra.
A láthatatlan szörny utáni nyomozás során felmerül, hogy a megoldás kulcsa a túlélőknél – a gyilkos eleven névjegyeinél – lehet.

És hiába jár sikerrel, újabb ártatlanok halnak meg…

M. J. Arlidge tizenöt éve dolgozik a televíziós dráma műfajában. Az utóbbi öt évben olyan bűnügyi sorozatok gyártásában vett részt az ITV számára, mint a Torn vagy a The Little House, legújabban pedig az Undeniable, amelyet 2014 tavaszán sugároztak. Jelenleg A néma szemtanú epizódjait írja, de eredeti bűnügyi sorozatokon is dolgozik angol és amerikai tévécsatornáknak.
Bemutatkozó thrillere, az Ecc, pecc iránt világszerte érdeklődtek a kiadók. Ebben lépteti színre Helen Grace felügyelőt, aki a folytatásban – Pop Goes the Weasel – is főszerepet kap.

Kate Jacobs: Péntek esti kötőklub / Tű, fonal, Róma


Egy héten egyszer nők színes kis csoportja gyűlik össze egy New York-i fonalboltban, hogy az épp aktuális munkájukon dolgozzanak – s közben megosszák egymással az életüket…

A Walker és Lánya bolt középpontjában az üzlettulajdonos Georgia áll, aki egyedülálló anyaként egyszerre igyekszik megbirkózni vállalkozása vezetésével és tizenéves lánya nevelésével. Alig várja, hogy kicsit megfeledkezhessen a nehéz mindennapokról, és elkezdődjön a Péntek esti kötőklub, ahol a barátaival kötésmintákat csereberélnek, viccelődnek, és megbeszélik legféltettebb titkaikat. Ám amikor hirtelen újra feltűnik a férfi – aki egyszer már összetörte Georgia szívét –, hogy ő is kivegye a részét közös lányuk életéből, a nő világa összeomlik.

Szerencsére Georgiának ott vannak a barátai, hogy bátorítsák, és megosszák vele saját bizalmas meséiket összetört szívekről és csodatettekről. S amikor aztán bekövetkezik az elképzelhetetlen, ezek a nők felfedezik, hogy kicsiny közösségük nem csupán egy kötőklub, hanem nővérek testvérisége.


 

Ahogy szépen fokozatosan egyre tisztábban látjuk egy kötés mintáját, és hogy mi lesz végeredmény, a történet főszereplői úgy értik meg egyre inkább, mekkora öröm és időnként milyen nehéz anyának, gyermeknek, feleségnek és barátnak lenni.

A Péntek esti kötőklub tagjai már öt éve találkozgatnak a manhattani Walker és Lánya fonalboltban. Az elmúlt években mindegyikük életében sok változás történt – a főiskolás Dakota egyre nehezebben viseli, hogy mindenki jobban tudja nála, mihez kezdjen az életével, Darwin izgatottan készül az anyaságra, Catherine válása után az igaz szerelmet keresi, a lányát egyedül nevelő Lucie komoly családi problémákkal szembesül, Anita pedig, aki hamarosan feleségül meg szerelméhez, Martyhoz, rájön, hogy csak akkor lehet felhőtlenül boldog, ha szembenéz a múltjával, és lezárja annak egy fájdalmas fejezetét.

Bárhogy is alakul a szereplők élete, továbbra is összeköti őket a sok közös emlék, és természetesen a kötés, s közben biztosak lehetnek abban, hogy mindig számíthatnak egymásra.

Victoria Aveyard: Vörös királynő (Vörös királynő trilógia 1.)


AZ ISKOLÁBAN TANULTUNK AZ ELŐTTÜNK LÉTEZETT VILÁGRÓL, az angyalokról és istenekről, akik az égben laktak, és szelíd szerettel uralkodtak a Földön.
Egyesek szerint ezek csak mesék, de én nem hiszem.

Még mindig uralkodnak fölöttünk az istenek.
Lejöttek a csillagok közül.
ÉS MÁR NEM SZELÍDEK.

A közrendű, nyomorgó Vörösök az Ezüstök uralma alatt élnek, akik isteni hatalommal bíró harcosok.
Mare Barrow, a tizenhét éves falusi Vörös lány számára úgy tűnik, soha semmi nem fog megváltozni.
Mare az Ezüstök palotájába kerül, hogy azok között dolgozzon, akiket legjobban gyűlöl. Hamar felfedezi azonban, hogy vörös vére ellenére ő is halálos hatalommal bír, amely az Ezüstök uralmának végét jelentheti.

A hatalom játszmája azonban veszedelmes, és ki tudná megmondani, hogy ebben a vér által kettéosztott világban ki kerül ki győzedelmesen?

Meg Cabot: Heather Wells rejtélyes esetei 1-5.

Átlagméret nem akadály


Heather Wells, az egykori tini popsztár, miután szakított vőlegényével és énekesi karrierjével is – valamint fölszedett néhány kilót –, új életet kezd a New York-i Főiskola Diákotthonában az igazgató asszisztenseként.

Ám amikor a kollégiumban holtan találnak egy diáklányt a liftaknában, Heather ismét reflektorfénybe kerül – ráadásul volt vőlegényének jóképű öccse, Heather átmeneti szállásadója, Jordan segítségével, aki egyszersmind magánnyomozó.


 

Egy kis túlsúly nem a világ vége

 
A volt popsztár, Heather Wells, már teljesen kibékült új életével. A New York-i Főiskola kollégiumigazgatójának asszisztensétől végre nem követeli meg senki, hogy az átlagnál kissé súlyosabb testét zavarba ejtően szűk ruhákba préselje. 

Még azzal is képes megbirkózni (úgy-ahogy), hogy rockénekes exvőlegénye hamarosan megnősül, s ezt az eseményt a sajtó nemes egyszerűséggel csak az évtized esküvőjeként emlegeti. De az már neki is sok, amivel a kollégium konyhájában találkozik: a félév első napján egy pomponlány elveszti a fejét…

Töltött galamb


Az élet mostanában elég rózsás a kissé túlsúlyos ex-popsztár, jelenleg kollégiumigazgató-asszisztens és alkalmi nyomozó, Heather Wells számára. Az eddig rajta élősködő, börtönből szabadult apja végre elköltözik.

Ugyan továbbra is a jóképű szállásadója, Cooper Cartwright után epedezik, kapcsolata életerős, vegetáriánus „lovagpótlék” matematikatanárával, Tad Toccóval több mint kielégítő. De ami a legfontosabb, mostanában senki sem halt meg a „Halál Szállásán,” a találóan elnevezett diákotthonban, ahol Heather asszisztenskedik.

De persze minden napsütés elé előbb-utóbb fekete felhők tornyosulnak És amikor egy újabb holttest kerül elő pont az ő irodájában, aki ráadásul nem más, mint szerfelett nem kedvelt főnöke, Heather hirtelen a gyanúsítottak listáján találja magát…


 

Csúcsformában



Nemcsak Heather Wells van csúcsformában, de a sorozat külseje is megújult!

A New York-i főiskolán kitört a nyári szünet, de ez nem jelenti azt, hogy az igazgató asszisztense, Heather Wells, most már hátradőlhet és pihenhet. A kollégium tele van tizenkét-tizenhárom éves visongó lánykákkal, ott kapott szállást az első „Tania Trace rocktábor,” melyet Tania Trace, a popcsillag (és Heather exe, a szívtipró Jordan Cartwright újdonsült felesége) vezet.

De amikor a valóságshow egyik producere hirtelen elhalálozik, és kiderül, hogy valójában az énekesnő lett volna a célpont, Grant Cartwright, a Cartwright Records főnöke, a másik fiához, Cooper Cartwrighthoz fordul – aki a család fekete báránya, ámde szerencsére magánnyomozó –, hogy védje meg ifjú menyének, egyben a cég legjobban jövedelmező sztárjának az életét.

Heather tudja, hogy a nyomozást Cooperre, az újdonsült vőlegényére kellene hagynia. De ott vannak a hisztérikus leendő sztárocskák, na meg a felügyelő anyukák – és Heather hamar az események közepében találja magát. Különösen, amikor Tania Trace rábíz egy titkot, amely egy kissé „valóságosabb”, mint amire a Cartwright Records számított.


 

A menyasszony egy bombázó



Már csak néhány hét, és Heather hozzámegy a jóképű magánnyomozóhoz, Cooper Cartwrighthoz, s bár az esküvői előkészületek nem mindig kellemesek, mindketten úsznak a boldogságban. Ám amikor egy csinos diáklányt holtan találnak a diákszálláson a szobájában, Heather ismét kénytelen akcióba lépni… ráadásul, rég elveszett anyja is előbukkan a semmiből, és tartogat számára némi meglepetést.

Nyakában egy megoldandó gyilkossági üggyel és egy közelgő lagzival, Heathernek igazán nincs már ideje holmi könnyes anya-lánya összeborulásra. Főleg, hogy esküvői harangok helyett könnyen lehet, hogy esküvői golyókat hall majd zúgni a füle mellett.

A világsikerű, A neveletlen hercegnő naplója szerzőjének új sorozata ezúttal a felnőtt olvasóknak kínál izgalmat, feszültséget, könnyed szórakozást.

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...