Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2017. június 2., péntek

Linda Kage: Forbidden Men 1-2-3.

Egy csók ára (1.)

Nem érdekel, mint mond az unokatesóm. Nem vagyok a lehetetlen kapcsolatok királynője. Úgy értem, csak azért, mert az utolsó pasim megpróbált megölni és hagyott egy kis heget a nyakamon, aztán arra kényszerültem, hogy az ország másik felébe költözzek és hivatalosan is megváltoztassam a nevem Reese Randallre, hogy elszökjek előle, nem jelenti azt...
Ó, kit akarok becsapni? Fősulis gólyaként valószínűleg nekem van a legrosszabb múltam a randizás tekintetében. Nem meglepő, hogy a szerelem az utolsó, ami eszembe jut, amikor Mason Lowe belép az életembe. De a kémia köztünk egyszerűen elképesztő! A kapcsolatunk a logika határait feszegeti. És ráadásul annyira szexi. Amikor mellette vagyok, elevenebbnek érzem magam, mint addig bármikor. Még veszekedni is szeretek vele. A lelki társam lehetne... kivéve egyetlen icipici apróságot.
Mason dzsigoló.
Basszus, én aztán tudom, hogy válasszak.

Professzornak szeretettel (2.)

Harmadéves az egyetemen. Kiemelkedő sportoló. Állandó figyelemben részesül az ellenkező nemtől. Ezen az egyetemen, imádtak. Ez hétszáz mérföldre van attól a helytől, ahol felnőttem, ahol még mindig csak egy lakóparki szemét vagyok, a város csavargója, a legidősebb a négy testvér közül, akik viszont számítanak rám, hogy valahogy egybetartom itt ezt a szart, így tudom majd őket segíteni távol tartani attól a gagyi élettől, amiben én nőttem fel. Soha nem gondoltam, hogy majd  szembekerülök saját magammal, ami mindent megváltoztat, amíg nem kaptam egy pillantást valakitől, aki számomra az igazi. Soha nem gondoltam volna, hogy majd egy ilyen valakihez fogok vonzódni, mint ő, vagy többet szeretnék tőle, mint egy éjszaka. Tudom, hogy ő a tökéletes választás. Az egyetlen probléma az, hogy Dr. Kavanagh az irodalom professzorom. Bármibe is kezdek bele a tanárommal, ha mi összejövünk, akkor az egész jövőmnek búcsút inthetek, vagy a családom és különösen Dr. Kavanagh jövőjének. Kivéve, hogy néha a szerelemért érdemes mindent kockáztatni. Vagy legalábbis átkozottul remélem, hogy megéri, és ez mindennél jobb lesz, mert már nem tudok ellenállni neki.

Légy a hősöm (3.)

Egyszer régen, volt egy elkényeztetett gazdag lány, aki el volt telve magával. Ő tényleg csak a látszattal törődött, és elrejtett minden sötét, csúnya titkot egy nagyképű sznob álarca alá. De aztán Eva Mercer teherbe esett, lelőtte egy pszichopata, és kirúgták az egyetlen otthonból, amit addig ismert. Most már pénztelen, munkanélküli, és el kell kezdenie felnevelnie egy újszülöttet. De hogyan?
A város másik oldalán, a szexi, tetovált árva, Patrick Rayan, nem tarthat egy pillanatnyi szünetet sem. Feltételesen van szabadlábra helyezve, mert megvédett egy bajba jutott leánykát, azzal, hogy próbált neki segíteni felnevelni a gyermekét. De semmi mást nem akar, csak megtalálni az egyetlen igaz szerelmét. Ismeri ennek a nőnek az illatát, a mosolyát és a nevetését, de még soha nem találkozott vele. Még csak nem is tudja a nevét. Csak azt tudja, hogy ő a kulcsa annak, hogy minden rendbe jöjjön. Az egyikük egyfajta hős, aki megmenthet téged a fizikai erőszaktól. A másik, lehet, hogy megment egy másfajta végzettől. Ahhoz, hogy elérjék az álmaikat, Evának és Picknek meg kell tanulniuk bízni egymásban.

40 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Valaki nem tudná nekem elküldeni mind a 3 részét ennek a könyvnek? LégYszi :)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretném elkérni ezt a három könyvet, ha valakinek megvannak!
    strauchlilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szeretném én is elkérni a 3konyvet :) baloghvani9906@gmail.com előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Én is szeretném mind a 3 könyvet! Köszönöm szépen! emesehs17@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Valaki kérem szépen légyszi légyszi küldje el nekem iiiiis🥺
    vargazsani14@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Hali! Én is szeretném mind a három könyvet. gagyibernadett@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Hali! Én is szeretném mind a három könyvet. gagyibernadett@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én is azeretném kérni kérni a könyveket! kozmazsofia2@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szeretném én is elkérni mind a 3 könyvet. csapovirag2004@gmail.com köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  11. Szia. Szeretném elkérni ezt a 3 könyvet.
    E-mail: janitorzs2000@gmail.com
    Előre is köszönöm! 😊

    VálaszTörlés
  12. Szia! Én is szeretném elkerni ezt a három könyvet 😊
    raczcsilluska75@gmail.com
    Előre is köszönöm! 😊

    VálaszTörlés

  13. Szia. Szeretném elkérni ezt a 3 könyvet.
    E-mail: horvathbrigitta177gmail.com
    Előre is köszönöm! 😊

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok én is szeretném elkérni mind a három könyvet
    braunkira0804@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  16. Beállok a sorba és én is szeretném elkérni mind a 3 részt: petrovicsnek34@gmail.com . Előre is köszönöm! ❤

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! ha lehetne én is szeretném elkérni mind a három könyvet.cassieee0077@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! én is szeretném elkérni mind a három könyvet. greta20001220@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok ha lehetne én is szeretném elkérni mind a 3 részt email címem csemeraranka@icloud.com előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok! Én is szeretném elérni mind a 3 könyvet. Email címem: viviennyircsak@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm!!❤️

    VálaszTörlés
  21. Hello! Én is szeretném ezt a 3 könyvet!
    melinda.szucs14@freemail.hu
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Ha valaki el tudja küldeni én is megköszönöm! rita.kotroczo@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Esetleg meg van valakinek mind a 3 könyv? Ha igen, eltudná nekem küldeni erre az email címre piegl.barbara@gmail.com !? Köszönöm előre is! :-)

    VálaszTörlés
  24. Esetleg valaki nekem is elküldi?@brejannikolett@gmail.com..

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok valaki elküldené mind a 3 részt az endzsi.nagy@gmail.com e-mail címre? Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!
    Ha szépen kérem valaki elküldené a 3 könyvet a volgyesidora@gmail.com-ra? Nagyon köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok valaki elküldése a 3 könyvet kocsisnikolett2000@gmail.com e-mail címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok. Szeretném mind a három könyvet foldizsani@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!Én is szeretném ezt a három könyvet a marikabodi1972@gmail.com e-mail címre!
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok
    Szeretném én is elkérni ezt a 3 könyvet
    Előre is köszönöm
    hegyine0214@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! szeretnem en is elkerni ezt a 3 konyvet. enikoczirmai@gmail.com Elore is koszonom szepen!

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok! Szeretném én is szeretném elkérni ezt a 3 könyvet. Előre is köszönöm!
    h.b.rita@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  33. Szia! Szeretném kérni a könyveket!
    kocsisdia83@gmail.com
    Köszönöm szépen! 🙂

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok!Én is szeretném kérni mindhárom könyvet a farkasjulia90@gmail.com címre. Hálás köszönet!

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok. Szeretnem kérni mindhárom kötetet. Köszönöm. hajdu.erika810104@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok szeretném elkérni mind három kötetet a kocsisnikolett2000@gmail.com email címre.

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok szeretném elkérni mind három kötetet a jszandra.2003@gmail.com email címre.

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a sorozat könyveiből amennyit csak lehetséges a kissklaudia83@gmail.com email címre. Köszönöm

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni erre a gmail címre hegeduskrisztina2019@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok! Én is szeretném,ha megvan valakinek! Előre is köszönöm! dandica87@gmail.com

    VálaszTörlés

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...