Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2016. május 6., péntek

Angol könyvek #1 Fantasy

Sziasztok!

A mai naptól, azaz a hét minden pénteki napján igyekszek majd nektek angol könyveket hozni, letöltési linkekkel! Viszont előfordulhat, hogy csúszni fogok velük, de igyekszem majd kárpótolni titeket érte. 
Figyelem!!!: Ezek nem magyar könyvek, sem pedig, rajongói fordítások!!! Hanem szimpla, angol nyelvű könyvek! Azoknak, akik így is eltudják olvasni!
(A könyveket  epub és pdf formátumban is eléritek! De ha valamelyik link nem működne, kérlek szóljatok, s javítom is őket, amint tudom!)


Dora Sullivan


Fantasy

A párzási időszak


Nathan Szív

1. KÖNYV: NATHAN's Heart



2. KÖNYV: Andre


Andre






3. KÖNYV: Cyrus


Cyrus






4. KÖNYV: Ondrej


Ondrej






5. KÖNYV: Mica


Mica: Mating Fever






6. KÖNYV: Cross


Cross: Mating Fever







7. KÖNYV: Hero


Wolves of Angels Rest: Hero






8. KÖNYV: Jace


Jace: Wolves of the Rising Sun






9. KÖNYV: Brindle


Brindle






10. KÖNYV: Iron


Iron: Blue Collar Wolves #1







11. KÖNYV: Wild


Wild by Eliza Gayle






*.*

(A további négy kötet már nem a Meating Seasaon & Meating Fever sorozathoz tartozik!)

12. KÖNYV: Carrie Ann Ryan - Tattered Loyalties


Tattered Loyalties






13. KÖNYV: Moira Rogers - Cry Sanctuary


Cry Sanctuary







14. KÖNYV: Robyn Peterman - Ready to were


Ready to Were







15. KÖNYV: Lara Adrian - A touch of midnight


A Touch of Midnight




5 megjegyzés:

  1. Szia
    Tudom ez nem ehhez a bloghoz tartozik amit most irni fogok de mashogy nem tudnalak el erni :-)
    Na szoval meg anno olvastam a regebbi blogodat es most a napokban el kezdtem olvasni egy masikat de nem ez a lenyeg hanem hogy rolad koppintotta vagy is inkabb lopta csak a szereplok neveit irkalta at. Nem tudom te hogy vagy ezzel de engem tutira idegesitene ha en napokat dolgoznek egy reszen es valaki ki masolja es egy ket reszletet at irna de szinte full ugyan olyan lenne :-D jo igazabol lehet mar tudtal rola de gondoltam szolok itt neked!! Ha esetleg ketelkednel akkor a link :

    https://nobodyknowsbetti.blogspot.hu/2016/05/02-varos.html?m=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Huuuu.... nagyon köszi, hogy szóltál! Egyáltalán, halványlila gőzöm se volt erről. Főleg, meg hogy már nem blogolok. Mármint, hogy írás terén...

      Még csak a tartalmat, azaz, a leírást olvastam... és tényleg, ugyanaz mint az én történetemnek a tartalma...
      És úristen... most olvasom az első részt... és tényleg, az egész fejezet, egy és ugyanaz mint amit én írtam... És a második fejezet is... egy - két sor átírással...

      Bassza meg!!!!

      Azonnal leszedetem vele! Az egyszer már biztos!

      Még volt pofája, tőről - hegyire átmásolni ugyanolyanra az első, s második fejezetet is, a leírásról nem is beszélve!

      Hálás vagyok érte, hogy szóltál nekem róla... Basszus, ha nem szólsz, észre se veszem...

      Még ha már nem is blogolok úgy... azaz, nem írok... akkor is, az az én írásom... S tényleg, szar ha más, meg a sajátjaként tünteti fel... S bár, nem az én reszortom, hogy trollkodjak így blogon... de, ha azt kell tennem, hogy leállítsam, megteszem!

      Kösziii még egyszer! Nagyon - nagyon hálás vagyok érte!!! Azért is mert figyeltél, és mert megkeresvén, szóltál nekem róla.

      Üdv, Dora

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Igazan nincs mit !!
    Mar akkor feltunt hogy hasonlo ,amikor meg csak egy resz volt fel rakva belole aztan a masodik resznel mar teljesen biztos voltam benne, igy keresgeltem es ra talaltam a blogodra es azert a biztonsag kedveer bele bele olvasgattam, es hat igen tokre hasonlo volt. Tegnap en is irtam neki egy szep komit hogy nagyon fasza a tortenete meg minden csak kar hogy lopta aztan ma reggel meg neztem hatha valaszolt de le torolte a komikat!! -.-
    Nem is ertem az ilyen minek blogol ha meg ki talalni se tud valami jot es inkabb mas blogjarol masolgat basszus.. bevallom en nem szoktam blogolni meg semmi de ha el is kezdenem tuti biztos addig tornem a fejem amig ki nem talalok valami jot.

    Puszi Ancsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah arra kivi lennék, hogy az enyémet is törli e... ha igen, s továbbra is úgy tesz, mintha mi se történt volna, és úgy tesz, mintha az ő kitalált története volna az, ami tulajdonképpen nem is... akkor azt lesheti, hogy ennyiben hagyom... mert nem fogom az biztos!!!

      Jól fel is baszta az agyamat!

      Hogy nem sül le a bőr a képéről?!... az enyém már rég lesült volna... :/

      Meg is írtam neki a véleményemet, igaz három kommentár bejegyzést is kitett, de megírtam neki!

      Esetleges igazolásra mutatókat is, belinkelvén az adott részek fejezeteit, bizonyítékként.

      Ha törli... törölje csak... de az ő blogja is törlődni fog, az egyszer már biztos... elvileg, lehet jelenteni a blogger-nél... s meg is teszem, ha a szükség adakozik rá...

      Üdv, Dora

      Törlés

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...