Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2016. május 22., vasárnap

Angol könyvek #2 Erotikus - Romantikus

Sziasztok!

Sorry az egy hetes elcsúszás miatt... Kárpótlásul a múltkori 15 könyv helyett, annál most egy párral többet hoztam nektek, Erotikus - Romantikus műfajban... Szintén epub és pdf formátumban, ahogy legutóbb is... 

Dora Sullivan


Alexa Riley - Breeding


1. Coach








2. Mechanic







3. Thief









 Alysia Constantine - Sweet









Amber L. Johnson - Puddle Jumping









Audrey Carlan - Resisting roots









Automn Grey - Fall back skyward









B.B. Hamel - SEALed Bride








Brittainy C. Chrerry - Romance Elements


1. The Air He Breathes








2. The Fire Between High & Lo







Art & Soul








Carolyn Faulkner - Submissive Desires









Caylie Marcoe - Choose Us









Elle Kennedy - Off - Campus


1. The Deal







2. The Mistake







3. The Score








Erin Watt - Paper princess









Ginger Scott - Wild Reckless









J. J. McAvoy - That Thing Between Eli and Gwen









Phoebe Conn - Outlaw Rising






21 megjegyzés:

  1. Szia! Esetleg van ötleted hogy a fenti könyveket hol olvashatom magyarul? Köszönöm! Angi voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ha adsz egy email címet, akkor tudok némelyik könyvnél segítséget nyújtani. :)

      Dora_Sullivan

      Törlés
  2. Szia nekem is el tudnád küldeni előre is köszönöm.😉 dj-laszlo18@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia nekem is el tudnád küldeni piroskak38@gmail.com előre is köszönöm a segítséget

    VálaszTörlés
  4. Szia, ha nem gond nekem is el tudnád küldeni? Köszönöm. e-cim:nyikesbes3@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia ha nem gond nekem is eltudod küldeni domianica18@gmail.com

    VálaszTörlés

  6.   Vissza az elveszett szerető varázslatok * Szerelem kötelező varázslatok * Házassági varázslatok * Válás varázslatok * Állítsa meg a válási varázslatokat * Zárja ki a korábbi szerető varázslatokat * Törés varázslatokat * Meleg szerelmi varázslatok.
    * Gyors és hatékony eredmények * Garantált eredmények * Az összes varázslat 24 órán belül leadott * Bizalmas helyesírási szolgáltatásokat kínálok
    E-mail küldése: templeofanswer@hotmail.co.uk
    A mi alkalmazás +2348155425481

    VálaszTörlés

  7.   Vissza az elveszett szerető varázslatok * Szerelem kötelező varázslatok * Házassági varázslatok * Válás varázslatok * Állítsa meg a válási varázslatokat * Zárja ki a korábbi szerető varázslatokat * Törés varázslatokat * Meleg szerelmi varázslatok.
    * Gyors és hatékony eredmények * Garantált eredmények * Az összes varázslat 24 órán belül leadott * Bizalmas helyesírási szolgáltatásokat kínálok
    E-mail küldése: templeofanswer@hotmail.co.uk
    A mi alkalmazás +2348155425481

    VálaszTörlés
  8. Szia, eltudnád nekem is küldeni a könyveket amik magyarul is megvannak Neked? Előre is nagyon szépen megköszönném :)
    Emailcím: beapoczova@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! A Cassandra Palmer sorozat 6. Részét keresem, magyarul vagy angolul, mindegy. Ha tudnál segíteni, az borzasztó jó lenne
    kamuapaca@citromail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia tudnál nekem is küldeni könyveket.
    balogdora79@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia, esetleg Holly Black The queen of nothing nincs meg véletlenül? Nagyon megkoszonnem.
    denissza24@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia nekem is el tudnád küldeni a fenti, vagy bármilyen erotikus magyar nyelvű könyveket. erredliandrea@gmail.com előre is köszönöm a segítséget

    VálaszTörlés
  13. Szia nekem is el tudnád küldeni a fenti, vagy bármilyen erotikus magyar nyelvű könyveket. erredliandrea@gmail.com előre is köszönöm a segítséget

    VálaszTörlés
  14. Szia :) nekem is eltudnád küldeni magyar fordításban a könyveket? Előre is köszönöm
    :) szokolhbeatrix@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a könyveket. Köszönöm! boglarkami@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia. Ezek közül a könyvek közül engem is érdekelne, h esetleg meg van-e valamelyik magyarul. Amelyik meg van azt el tudnád nekem küldeni emailben? eme.b89@gmail.com
    Köszönöm előre is! Emese

    VálaszTörlés
  17. Szia. Szeretném ha van magyarul PDF formában nekem is érdekelne magyarul el tudnál küldeni emailban?
    B.B.Hamel - SEALed Bruder
    Ginger Scott - Wilde Reckless
    Corolyn Faulkner - Submissive Desiers
    Alexa Riley - Mechanic
    Thief
    Előre is nagyon szépen köszönöm emaliom!
    heterini1@gmail

    VálaszTörlés
  18. Szia! Alexa Riley könyveket nekem is el tudnád küldeni a tancsakne.hkata@gmail.com-re köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  19. Szia :) nekem is eltudnád küldeni magyar fordításban a könyveket erre az email címre? lauratako@hotmail.com. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  20. Szia nekem is elkuldenèd kérlek a konyvek ☺️ rozmantimi4@gmail.com

    VálaszTörlés

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...