Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2017. február 9., csütörtök

R. J. Lewis: Obsessed - Megszállottság

Elise

Megszállottja vagyok Astonnak.
Abban a pillanatban függni kezdtem tőle, ahogy 10 évesen megismertem.
Ő volt a legjobb barátom gyerekkoromban.
Védett és vezetett engem.
Hevesen szerettem őt, mielőtt valóban megértettem mi is a szerelem.
Elválaszthatatlanok voltunk.
Tudta, hogy éreztem iránta, és néha úgy nézett rám, hogy attól a lélegzetem is elállt.
De ott voltak a határok. Határvonalak, amit nem lehetett átlépni. Határvonalak, amik nem keresztezhetik egymást. Pillantások, amiket nem kellett volna váltani. Ajkak, amiket nem kellett volna megcsókolni.
Nem lett volna szabad szeretnünk egymást. Legalábbis nem ”úgy”.
Mert tudod, Aston volt a fogadott testvérem...

Aston

Elise elérhetetlen volt, egy csábítás, mely megátkozta a mindennapjaimat a zsigerből jövő vággyal, amit iránta éreztem, hogy birtokoljam, hogy megízleljem őt mintha ő nekem lett
volna teremtve. Kínok között voltam és majdnem elhanyatlottam. Ha átléptem volna a határt, ha utat engedtem volna vágyaimnak, nem biztos, hogy túléltem volna azt a csalódást, amit az örökbefogadó szüleimnek okoztam volna. Mindenkit érintett volna a dolog. Az életünk már nem olyan lett volna, mint régen. Az a változás visszafordítatlan lenne és a sérülés is végleges. Ez egy félelmetes gondolat volt, romba dönteni egy létesítményt és aztán újra építeni anélkül, hogy tudnánk, hogy fog kinézni a végén.
De a vágy, amit iránta éreztem... befészkelte magát a bensőmbe, és csak nőtt és nőtt. És a vágy egy kibaszott veszélyes dolog. Elhomályosítja az ítélőképességed, gyengévé tesz, és én tudtam... minden kétely nélkül tudtam, csak idő kérdése és megtörök.
A megszállottság egyben odaadás is. A megszállottság egy mánia és egy szükség. Egy kényszeres késztetés, hogy kielégítsd a vágyad, a vágy, amely már fájdalmat okoz, amíg érzed, hogy csontig hatol, berágja magát a lényed legmélyébe.
A megszállottság volt az én őrületem Elise iránt. Ő volt az én ösztönzésem. Az én... mindenem.
Ez nem volt egészséges. Tudtam jól.
De kibaszottul nem érdekelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...