Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2017. október 10., kedd

Manna OWell: Drog ​volt

"Még csak nem is kedveltem őt. Nagyképű volt, flegma, nemtörődöm és provokatív. Olyan, aki egy pillanat alatt kihúzza a lábad alól a talajt, és aki mellett nem érzed magad elég jónak. Aki akaratlanul is eléri, hogy kételkedni kezdj magadban.
Éreztem, hogy bármelyik pillanatban leléphet, hiába mondaná az eggyel azelőttiben, hogy szeretlek. Megtestesített mindent, amit egy fiúban megvetettem, amitől magamat óva intettem.
Igen, utáltam volna őt! Ha nem imádtam volna. És ez volt benne a legidegesítőbb. Hogy mindennek ellenére, fogalmam sincs hogyan vagy mivel, de megfogott, belém ivódott, mint egy tetoválás, lemoshatatlanul.
Szerelem volt? Vagy függőség? Valóság, vagy illúzió?
Nem tudom…
De bármi is volt, felettem állt.
Felettem és mindenekfelett."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...