Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2016. február 22., hétfő

Ann Brashares: Négyen egy gatyában (Négyen egy gatyában 1.)


Vérbeli kamasztörténet négy barátnőről, egy különleges nyárról és egy mágikus farmernadrágról… Lena nagyon válogatós fiúügyekben…; Tibby sokat nevet, de sír is ezen a nyáron…; Bridget Nagy Szerelembe esik…; Carmen angyalkából hisztérikus boszi lesz.


*Az első részt a filmből, azt láttam már, nem is tudom, hogy hányszor... Kétszer-háromszor, biztosan. A második részt csak egyszer még. De tetszett is a film, az hogy pedig könyv is van belőle, nem is tudtam, de most már igen, és szerintem, amint megszerzem a többi részét, a könyvet is olvasni fogom. 
Könnyed, de tanulságos a film, mindkét része, így valószínűleg a könyv is. Bölcsen, ajánlom mindenki figyelmébe, akár a könyvet, akár a filme(ke)t egyaránt. :)*

1 megjegyzés:

  1. Szia! :) Jó hogy véleményezed is a könyveket! Ezt a filmet én is láttam , és nagyon tetszett! Biztos a könyv is hasonló élményt nyújt! ;)

    VálaszTörlés

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...