Keresés ebben a blogban

FONTOS!!!

EZ AZ OLDAL NEM LETÖLTŐ OLDALKÉNT SZOLGÁL!
ÉS EMAIL-BEN SEM KÜLDÜNK KÖNYVEKET!

2017. június 29., csütörtök

Georgia Le Carre: Nem vagyok a tulajdonod (Az Orosz Don 2.)

A szexi Orosz, Zane, elragadta a szívem, de a sajátját megtartotta. 
Soha nem ismertem olyan embert, mint ő, nem is beszélve arról, hogy az élete részévé váljak. Egy ember, aki el tudja érni, hogy egy lány szíve úgy dübörögjön, mint egy rohadt dob, pusztán a megjelenésével. Ő az oka, hogy az életem tiszta őrület lett. 
Minél többet vagyunk együtt, annál inkább kiált érte a szívem és a lelkem. 
Olga szerint én leszek az egyetlen számára, ha megtanulok repülni. 
Most minden nap csak egy gondolattal ébredek. 
Repülj Dahlia, repülj ...

Dahlia Fury volt a tökéletes játék. Gyönyörű, elegáns, szexi. 
Azt gondoltam, elmerülhetnék a testében. Nem számítottam arra, hogy az édes nektár íze, gyógyszerré válik az ereimben. 
Most keményen harcolok az önkontrollom megtartásáért. 
Fogalma sincs róla, hogy nincs semmi, amit jobban akarok, mint vele lenni. Ő hozza a világosságot az én sötétségembe, oly módon, amitől élőnek érzem magam és amit soha nem éreztem. 
A bűnöző életet el tudnám hagyni és bármi lennék, az akarok lenni, amit ő mond nekem. Talán igaza van. Talán minden, amire szükségem van az egy ok. 

A sorozat 1. részéhez klikk a linkre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Vélemény #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80

Marilyn Miller: A ​vezér Alexander Salvatore maga a megtestesült romlás, akit hajt a bosszúvágy és a hatalom iránti éhség. Mindenek f...